onsdag 19 september 2007

Villgos?


Mitt yngsta barn har jag underbart nog burit mycket i sjal. Vår favorit att bära i är MT, och jag har börjat sy egna i en modell jag har experimenterat fram... (bilder kommer snart) Jag syr gärna upp MT:s åt den som vill! :)

Har valt att kalla mina MT:s och annat jag syr för VILLGOS nära mitt hjärta!

Villgos kommer från att min yngsta son heter Vilgot i andranamn, och jag bara älskar betydelsen av namnet - vill gott.

Så nu när jag satt o funderade på ett namn till mina sjalar (tycker det skulle vara roligt att ha ett märke att sätta på det jag syr även om det bara är i pytteliten skala...) så kom jag fram till att min son älskar att var i MT:n för att han älskar att gosa:

Vill gosa = VILLGOS(a)

1 kommentar:

Mamsen sa...

Vilket fint namn.
Gud vad mysig bild kram Mamsen